Elhatározás

 2012.12.21. 16:03

Elhatároztam. Most már sokadszor. Szinte egész életemben úgy gondoltam, hogy teltebb, sőt mi több kövérebb vagyok az átlagnál. Hogy mikor éreztem magam a legjobban? Körülbelül 35 és 45 éves korom között.  Ekkor éreztem magam igazán nőnek. Túl a szüléseken, sikeres a munkámban, tele energiával és tudtam, hogy ha akarnám, minden pasit az ujjam köré csavarhatnék.  

Most 59 éves vagyok, brrrrrrr, minimum 20 kg felesleggel. Az 50 éves szülinapomra lefogytam és úgy gondolom, hogy most is meg tudom csinálni. Persze számtalan fogyókúrát kipróbáltam. Ezt nem is sorolom, mert aki súlyproblémákkal küzd, az tudja, 5 kg fel, kínok kínján 3 kg le.

Az utóbbi 2 évben a szokásosnál is több stressz ért, semmit nem sportoltam a kilók meg megint csak jöttek. Szedem a vérnyomáscsökkentőt, magas a koleszterinem és a vérzsírom, fájnak az ízületeim. Minden felmenőm infarktusban, vagy érrendszeri betegségben ment el. Tennem kell valamit!

Elhatároztam.

Elhatarozas.jpg

Remélem utoljára és még nem késő. 

A bejegyzés trackback címe:

https://selfnessprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr524971718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása