Öröm és szomorúság

 2013.01.17. 12:03

Az év vége mindig tiszta őrület. Én nem is tudom, hogy a munka miért torlódik fel ennyire, megbeszélés, megbeszélés hátán. Bármennyire is szeretem a munkámat, ilyenkor már jó lenne „lehúzni a rolót” és csak befelé figyelni, a lelkemet szeretettel megtölteni és szeretet adni.

A hajtásban a diétámat sem tudtam tartani. Nagyon boldog voltam, mert az előírtakat becsülettel betartottam és lement 4 kg. Sokkal jobban érzem magam. De most, hogy figyeltem magamra, azt vettem észre –ami persze nem újdonság – hogy ha feszült, ideges, fáradt vagyok, akkor sokkal jobban kívánom az édességet, kevésbé tudok fegyelmezett lenni. Most még a mérlegre sem mertem felállni, bár a ruháimon érzem, hogy nincs még nagy baj:-)

A karácsony nem volt könnyű. Anyukám mindig finom apró süteményeket készít egy nagy dobozzal. Mindenesetre megpróbáltam mértékkel édességet enni. Most könnyebb volt megállni az ünnep ellenére is, mert nyugodtabb, békésebb időszak jött. Ilyenkor sokkal kiegyensúlyozottabban tudom élni a mindennapokat. Na és ami a legfontosabb, most volt időnk a férjemmel úszni, szaunázni.

Már nagyon vártam a békés, nyugodt napokat, a belső csendet, a gondolatokat. Ilyenkor orgonamuzsikát hallgatunk égnek a gyertyák, forralt bort iszunk. Nem tudom, más hogyan van ezzel, de fiatal koromban, pláne még mikor a szüleim komolyzenét hallgattak, nem értettem, hogy mit lehet ezen szeretni? Ahogy haladok a korban egyre inkább élvezem, pedig nem vagyok egy vájt fülű.

Remélem, mindenkinek bensőséges napokkal, szeretetben és megértésben teltek az Ünnepek! Nem az érték számít, csak a figyelem mások iránt.

Mantra

Om Om Om
Sarvesham Svastir Bhavatu
Legyen a Mindenségben Jólét!

Sarvesham Shantir Bhavatu
Legyen a Mindenségben Béke!

Sarvesham Purnam Bhavatu
Legyen a Mindenségben Teljesség!

Sarvesham Mangalam Bhavatu
Legyen a Mindenségben Jószerencse!

Om, Shanti, Shanti, Shanti
Om, Béke, Béke, Béke!

Rab Zsuzsa: Kötés

Mert kell egy másik, akihez beszélsz.
Mert kell egy másik: mások ellen.
Ne áltasd magad. Ennyi az egész.
De ez – eltéphetetlen.

Orom_es_szomorusag.jpg

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://selfnessprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr135023334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása