Beigliverseny

 2013.01.25. 13:30

beigli_verseny_web.jpg

Felkértek a beigli verseny elnökének. Ez egy visszautasíthatatlan ajánlat volt.

2 kategóriában, mákos és diós, összesen 8 versenyző indult.

A versenyzők: anyukám, nővérem, a munkahelyem és a biatorbágyi híres Andrész cukrászda.

  1. helyezett: Nővérem. Sok, jól ízesített töltelék, nagyon vékony tészta
  2. helyezett: Anyukám. Itt az ízesítés hasonlóan jó, mint az elsőnél, de egy kicsit szárazabb volt a tészta
  3. helyezett: Andrész cukrászda. Jó állag és íz, de túl sok volt a dióhéj, amire ráharaptam. Szerencsére nem kellett fogorvoshoz mennem!

1,5 kg. Na nem a beiglik súlya, hanem az én plusz kilóim.

Azért arra büszke vagyok, hogy mire véget értek az ünnepek és még 1 szűk hetet otthon voltam, visszatértem a kiinduló súlyhoz, azaz a mínusz 4 kg-hoz.

Innen indulok újra.

Kérek néhány bíztató szót!

Please, please!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://selfnessprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr455043087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása